دریادار سیاری :آمادگاه قلب تپنده است، ظرفیتهای آن باید افزایش یابد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 90
نویسنده : علی

 

ر این دیدار ابتدا ناخدایکم منصوری مقدم فرمانده آمادگاه ناوگان جنوب نداجا،ضمن خیر مقدم، به بیان گزارش عملکرد مجموعه آمادگاه پرداخت، و از اقدامات صورت گرفته در جهت آمادرسانی هرچه بهتر به یگانهای رزمی، بهینه سازی روش های تعمیر و نگهداری، وضعیت بیمارستان و دیگر فعالیتهای گسترده این آمادگاه سخن گفت.

در ادامه فرماندهی نیروی دریایی راهبردی در سخنانی  با اشاره به اهمیت فعالیتهای آمادی و پشتیبانی گفت: آمادگاه قلب تپنده است و ظرفیتهای آن باید افزایش یابد.

وی در ادامه ضمن ابراز خرسندی از فعالیتهای صورت گرفته افزود: فعالیتهای خوبی صورت گرفته، اما نباید به همین بسنده کرد، باید علمی کار کرد، باید با آینده نگری و اصولی کار کرد، نباید از نواقصات غافل شد و باید در جهت رفع آن کوشید.

امیر دریادار سیاری بیان داشت: به بازدید ها با دید مثبت بنگرید، که تجربه نشان داده در همین بازدیدها بسیاری از نواقص و شناسایی و رفع شده است.




:: برچسب‌ها: نداجا،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: